Tisdag 12 februari

Jag tycker att de flesta lektioner idag var roliga :) Kanske förutom idrotten, helt okej.. Det gick mycket snabbt på matematiken, kanske lite för snabbt ibland? haha. Vi planerade lite till kärlekslunchen som vi nior håller i på torsdag, fick höra såå många som klagade och helt ärligt, de klagade så mycket när de andra niorna ordnade att det var dåligt och så men nu när dem får chansen att göra de bra för alla andra och oss nej då vill dem inte. Sluta klaga säger jag bara! Dem lever för klagandet.

Jag tycker i alla fall att vi inte ska vara sadface, för vi får chansen att ha en trevlig lunch för 6-8 och oss också. Jag tror att det kan bli kul om bara någon tar tag i det här så att det funkar! Någon måste trots allt göra det. Så imorgon skulle kanske några åka till IKEA för att inhandla saker som behövs till lunchen, såklart så hör man killarna där baks första fråga; får man åka på skoltid? Ja svarar anna-lena och ut kommer det från deras munnar; jag, kalle och ingvar åker(inte riktiga namn då^^) Ja men hallå? Tänk på alla andra, och nyss sa dem att de inte ens vill vara med och hur tråkigt det var och blablabla.. Sen när det är någon anledning till att slippa skolan då vill de vara med. De skulle i alla fall lotta eller nått och gud vad jag kommer tjura om det blir de som får åka, vad vet de om dekoration? Det här är inget jobb för killar, sorry boys step aside. Och seriöst, hur många gånger i deras liv kan de ha varit på IKEA?

Okej nej, jag sa till mig själv att jag inte skulle klaga om det här men ändå så gör jag det. Jag säger bara att någon som vet någonting om de borde åka = not them. Nej nu måste jag fortsätta skriva min artikel!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback