Tisdag 12 februari

Jag är jätte trött men känner mig ändå glad inombords. Min glädja är inte tillräckligt stark, så tröttheten tar över. Man blir så av datorn, en obekväm stol och ja plugg... Jag har alltid velat vara en sån där smarting som tycker att läxorna om No är jätte enkla och roliga. Jag tycker att det är roligt inom vissa ämnen men det är fan inte lätt alltid. Det tar ett tag innan man fattar också. Jag tänkte gå och lägga mig mycket tidigt ikväll för jag känner hur otroligt trött jag är. Var trött redan runt fyra när jag tittade på oc och då var jag tvungen att plugga. Jag kan inte sova ännu det är allt för tidigt, men om kanske sådär en timme. Så.. vad gör jag tills dess? Som jag har ork till..

Amanda min lilla bloondie :) jag till höger mandy till vänster.
image1861


Kommentarer
Postat av: barmanady

men whaaat, varför lägger du upp den där mongo bilden överallt :O


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback