Tisdag 12 februari

Jag har kommit en bit på min andra artikel, jag vet bara inte vad jag ska skriva. Sen har jag hunnit skriva av mina tankar lite, men som bara jag kan se. Jag behöver bara någonting att skriva av mig på eftersom att jag har väääldigt mycket tankar och känslor just nu, jag orkar inte tänka på det på dagen och försöker hålla det borta men på kvällen är den tiden då jag är mest med mig själv och självklart kommer massa tankar fram.

Jag är inne och surfar runt lite på kicks hemsida och funderar på vad för mascara jag ska köpa, jag behöver verkligen en ny. Deras sortiment på hemsidan är riktigt bra. Det som jag just nu har råd med är en bra budget mascara. Min telescopic har börjar svika mig så den gillar jag inte längre. Jag vill bara ha en mascara som ger mycket bra längd på fransarna, volym bryr jag mig inte så jätte mycket om. En prisvärd mascara. oh damn, kom just på att jag måste skaffa ett puder också, mitt är slut och det ändå jag har är solpuder! Money money money.. Jag funderar på L'Oréal True Match Mineralpuder, vet någon om den är bra? :)

image1860


Kommentarer
Postat av: carro

har haft kompisar som har provat de och en av dom sa att de ligger bra i början men sen blir de lite fläckigt efter några timmar, men de beror nog på hur mycket du har, min andra kompis tyckte de va helt okej men hon använde de inte sådär jätte mycket eftersom hon inte gillar puder så mkt

Postat av: Anonym

där är du SJUKT lik amy diamond ;O

2008-02-12 @ 20:08:29
Postat av: jennifer

carro - okejs :) ja det beror väl helt och hållet upp till än själv.
***
anonym - många säger det här i bloggen, men nej faktiskt så är jag inte d haha ^^

2008-02-12 @ 20:59:55
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback