Tisdag 26e februari

Nu är det lov förfan! Då orkar man inte sitta här och skriva så ofta. Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Gårdagen var ganska lyckad! Jag och mamma åkte iväg till skärholmen runt halv sju för att snabbt kika in i bolagret och se om min fåtölj fanns och det gjorde den! :D Jag kommer förmodligen köpa den någon dag i veckan. Sen ska jag tvinga med mamma till IKEA med mig så att jag kan titta om de har fått några snygga dekorationer och annat smått och gott. Just nu har jag cirka 100kr på mitt konto, men jag får väl barnbidraget om nån dag. Jag skulle behöva köpa nytt smink, men det orkar jag inte. Jag hatar att köpa smink det är urtråkigt, kanske lite ovanligt men jag gör det. Glömde skriva att min syrra fyller 17år idag, Grattis!

Jag pratar lite med sara på msn just nu om vad vi ska göra imorgon och så, sen bestämde vi också att vi borde äta på pizza hut någon dag, vi tjejer, det är så hiimla gott där. Jag kommer ihåg när jag och isabella praoade där, fy sjutton vad jobbigt det var men det var en upplevelse i alla fall :) Ha en bra dag!


image1901

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback