Tisdag 26e februari

Jodå mitt dåliga humör håller i sig. Mamma vill tydligen inte skippa några timmar från jobbet för att höra mig sjunga. Jag ska på sång imorgon och saken är inte den att jag ville att hon skulle följa med mig 'och hålla mig i handen' för att jag inte vågar själv utan det faktum att min sånglärare faktiskt bjöd med henne, inte jag. Kunde hon inte offra en halvtimme för att skjutsa mig hem till min sånglärare och vara lite social? Osociala människa! Ja det verkar som om den här kvällen inte blir bättre än såhär.

Om en kvart ska jag ta lite tårta och sätta mig och titta på vänner sen gossip girl, jag lovar att det kommer bli tjaffs från min familjs sida. Men helt seriöst vem i våran familj tittar minst på tv? Jag och bara jag! Jag vill bara titta på två st program idag, det är de enda jag begär. Jag vill inte ens vara med dem.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback