Tisdag 26e februari

Det börjar bli en vana det här nu. Jag orkar inte med min familj, speciellt min pappa. Han är en riktig 'pain in the ass', men nu tänker ni säkert 'det är många som gör det' Men ni förstår inte han är otroooligt jobbig och han ska alltid hålla på bara för att jävlas. ååh! Det enda jag åt till middag idag var några riskorn, jag var inte på humöret för att äta och jag var inte hungrig. Mitt humör kan sjunkas från 10-1 på bara en sekund pga av min pappa. Om han pratar med min syrra och jag börjar prata med mamma då lägger han sig i och säger vaddå självklart svarar jag att jag inte pratar med honom men han bara tjaffsar med mig hela tiden för att jävlas.

Snart ska vi äta tårta för att min syrra fyller 17år idag, lite choklad kanske kan få mig glad igen? Tveksamt men jag kan ju alltid prova. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback