Tisdag 26e februari

Nu är jag helt klar med min blogg och ska inte ändra någonting, jag tog bort lösenordet men vet inte om jag vill ha det så. Det är lite jobbigt att vemsomhelst kan läsa egentligen. Men jag har det såhär i några dagar eller så och ser hur det känns, annars sätter jag tillbaka lösenordet.

Lägg märket till min lilla omröstning här på sidan till höger, så där kan ni rösta. Jag tror att jag kommer att ha en ny fråga varje vecka :) Mitt "tema" på bloggen blev typ jag-svävar-på-rosa-moln-genom-livet tema. Jag är ganska stolt för att ha gjort det själv, annars brukar det inte gå så bra. Men det är väl roligare att ha en design som man är stolt över och har gjort själv eller att ha en hel komplicerad som någon annan har gjort? :) Min pappa & syrra bråkar lite och skriker som vanligt, åh jag orkar inte med dem.

Nu ska jag i alla fall äta mat, ha en bra kväll!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback