Tjejsnack v. 6

Nu tänkte jag ta tag i att svara på veckans tjejsnack frågor.(LÄNK)


Har du läst mycket av Astrid Lindgrens böcker och/eller sett många av hennes filmer?

Ja jag tittade mycket på hennes filmer när jag var liten, och läste några få böcker.

Vilken/vilka favoriter har du?
Pippi långstrump och lotta på bråkmakargatan var favoriter då.


Vilken Astrid Lindgren-figur kan du absolut inte med?

Karlsson på taket, usch

Vem av Astrid Lindgren-figurerna är du mest lik?

Madickens lillasyster Elisabeth, haha.

Vem av Astrid Lindgren-figurerna skulle du vilja vara? Varför?
Pippi; vem vill aldrig bli stor, vara världens starkaste tjej och ha en egen apa? ^^


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback