Tjejsnack v.7

Nu kommer veckans tjejsnack som den här veckan handlar om Äta ute. (LÄNK)

Hur ofta äter du mat ute?
Kanske två-tre ggr i månaden om inte mindre.

Vad/vart äter du då helst?
På en mysig restaurang, ibland blir det snabbmat although

Vad har du på din favoritpizza?
Skinka och räkor, min egengjorda pizzahut pizza!(från min prao där då vi gjorde våra egna pizzor till lunch)

Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?
Ja det gör jag gärna, det är alltid spännande med nya ställen och inte samma gamla vanliga

Går du ofta på café och fikar, vad?
Ja jag älskar att gå på café det är supermysigt, speciellt med vänner. Jag dricker mer än gärna thé eller chai latte och äter gärna en mumsig stor smörgås eller om jag är sugen på något mer fika en morotskaka(men då måste den vara bra gjord!)


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback