Torsdag 14 februari aka Alla hjärtans dag

Alla <3 dag då! Idag är dagen då man ska vara med sina nära och kära. Jag är så taggad för idag, tycker att kärlekslunchen ska bli mysig. Det är våran sista kärlekslunch tillsammans här i skolan. Jag ska ta med mig kameran och fota. Amanda, isabella och sarab målade på ett lakan där de skrev kärleksmiddag 2008 med rosa färger, det vär jätte fint. Så ska vi sätta upp det sen nere i 'restaurangen' Jag hoppas att kunna ta en bild med tjejerna framför det :) Jag hoppas också att isabelle och elin har någonting rött på sig. Jag ska alldeles strax gå iväg till skolan, om ca 20 min. Min första lektion är No och efter det ska vi tjejer sätta igång med våran lilla plan som vi har smidit på. Min sista mening i det här inlägget blir; What goes around comes around!

image1863

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ju ut som en 5 årig liten barnsrumpa på visningsbilden, haha så gullig :p

2008-02-14 @ 17:13:37

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback