Torsdag 14 februari

Dagen blev mycket stressig och det känns som om jag sprang runt hela tiden, vilket jag gjorde? Maten var helt oktej, inte så gott kött eller efterrätt. Sen fick vi lyssna på bea som sjöng 3(!) låtar. Det var endast hon som uppträdde. Det känns som att alla var ganska uttråkade i slutet så jag, elin och isabelle drog hem till henne. Vi hade roligt hemma hos henne och pratade och lite sånt mys. Åkte hem runt fem och sedan kom mamma och pappa med thai mat och sushi! Det var gott förrutom kycklingen som var otroligt stark(enligt mig) sedan till efterrätt blev det kärleksmums och små marsipan och choklad hjärtan. Jag känner mig fortfarande proppmätt. usch. Jag har ingen ork att skriva för jag börjar få smått ont i ryggen av min obekväma stol. Lägger upp några bilder från dagen.


Kommentarer
Postat av: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

fina bilder :D de va kul idag!

2008-02-14 @ 21:44:14
Postat av: moa

vilken skola ska dina tjejklsskompisar börja i, om du vet? :)

2008-02-15 @ 17:45:43

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback