Torsdag 21 februari

Godmoorgon :)

Den här dagen blir nog ganska kort kan jag tro, endast några få lektioner. Jag ska försöka hinna öva till provet som vi har imorgon, det känns lite stressigt eftersom att jag inte har hunnit göra det något än. Kvällen igår blev lite sådär fast ändå bra, jag missade min buss så stressade som bara den för att sedan ta en annan, som tog feta omvägen, bara för att komma i tid men jag fick ändå sitta och vänta lite på tjejen innan mig.

Nu är det bara två dagar kvar sen är det sportlov. Även fast mitt lov inte riktigt börjar på Onsdag pga mattefördjupningen 9-14. Sen på Onsdag så har jag sånglektion klockan 12 hemma hos min sånglektion som också bor i Tullinge. That's it! Nu måste jag snart ta mig till skolan för att ha Projekt 1a lektionen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback