Torsdag 21 februari

Nu har jag tittat klart på exakt alla Oc avsnitt. Igår tittade på det allra sista på tv och idag tittade jag på det sista på tredje säsongen, den när marissa dör. Jag kan inte säga att jag inte fällde en enda tår, det var lite sorgligt allt. Nu ska jag läsa igenom alla instuderingsfrågor och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det sista dagen innan sportlovet, ska bli skönt att få en liten vila. Jag ser inte fram emot musiken imorgon, med tanken på att jag inte har hamnat i den grupp som jag kommer bäst överrens med men jag måste få det att funka. Vi måste få klart våran andra vers på låten över lovet, tore tycker att våran låt är riktigt bra. Men vi får se om den fungerar i helhet sen när den är klar och när vi har spelat in den.

Med tanken på musik så pratade jag en del med min sånglärare i onsdags, lite om min framtid och så. Jag berättade vilket gymnasium jag ville gå på och så. Sen sa hon att efter gymnasiet så kan jag fortfarande sjunga hos henne och "leka" lite, sen när jag blivit lite äldre tyckte hon att jag skulle gå musik folkhögskolan, jag tror att det låter som en bra idé. Om jag tycker det då alltså. Jag blev riktigt glad när hon sa att hon tyckte att jag var jätte duktig och att hon var jätte stolt över mig. De orden är som musik för mina öron, jag blev otroligt glad :) Det känns som att det är typ det enda som gör mig glad just nu, känner mig så himla nere men jag vill inte att det ska påverka mitt lov något. Nog pratat om det, för det vill ni förmodligen inte höra.

image1884

Nu måste jag ta tag i plugget!

Kommentarer
Postat av: sara

vi ska fan ha råkul under lovet jenfer :D

2008-02-22 @ 18:42:47

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback