Torsdag 21 februari

Så nu har jag beställt en skoltröja :) 340kr för en tröja med sitt namn på, fast jag skrev ruuska istället för jennifer eller något annat. Inte förrens vecka 14 får man de, I can't wait! Jag har en blå skoltröja också fast den börjar bli ganska sliten och dessutom så är det här våran sista termin och de här skoltröjorna är speciella :) Tänk snart är sommaren här och vi står där på skolavslutningen ;/ Det ska bli sååå skönt att slippa alla idioter i min klass men att lämna skolan som jag har gått i sen fyran känns lite konstigt.. Och att behöva lämna mina vänner :( Jaja no sad faces, ingen ska ju dö. Vi kommer säkert träffas ofta. Nu ska jag gå och lägga mig!

image1885

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback