Torsdag 7 februari

Egentligen borde jag sitta och plugga mer nu, jag har redan gjort en del och ska snart fortsätta med matten. Idag kommer min pappa hem från polen och kanske om han orkar så kan han hjälpa mig lite med matten. Jag hoppas verkligen att det gick bra för alla som gjorde nationella provet i svenska idag. Jag tycker att det gick bra för mig, jag ska inte säga någonting såhär innan. Jag hoppas det i alla fall, det var inte så speciellt svårt tycker jag. Fast sen kommer den tredje delen av nationella i svenska också, den muntliga. Får se hur den går ;)

Imorgon ska jag och flicksen kolla på film(kanske hemma hos issa) och bara mysa. Vi ska hyra boogieman imorgon, fast den har jag & bella redan sett, dem kanske kan hyra två filmer? Aja, jag åker nog med dem imorgon för vi måste också lämna tillbaka filmerna från förra helgen ^^ Så det blir jag, amanda, sara, isabelle, isabella & elin :) Nästa vecka på torsdag är det alla <3 dag, vill helst inte bli påmind för jag har aldrig gillat den speciellt mycket.. Menmen, vi girls ska kanske göra någonting då, bara umgås typ :) Sen i skolan bestämde vi oss för att ha röda kläder, eller aa typ tröja inte byxor då.

Jag måste plugga nu, känns som om jag aldrig får nått gjort. Måste ta igen allt i helgen. Sen kommer det väl massa franska nästa vecka eftersom att jag nu har missat 9 lektioner dem senaste 2 veckorna bara för att jag har varit borta, fast i och för sig så har ingen haft språk den här veckan. Så 6 lektioner blir det.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback