Vad ska man välja?

Jag hann plugga lite svenska men ingen matte, för efter svenskan blev jag så trött att jag lade mig i soffan och vilade ett tag. Min mamma kommer snart hem och då ska vi åka till nackademins gymnasium södra. Jag har precis klätt på mig och lockat mitt hår lite mer än vad det redan var :)´

Jag velar fram och tillbaka, funderar på vilket jag ska välja som förstahandsval och vilket jag ska välja som andra. Jag måste ha bestämt mig den tionde och dem kollar på ansökan den femtonde, enligt min syrra är det bättre att göra det några dagar innan eftersom att alla 92or i hela sverige ska ha sökt då och väldigt många gör det den femtonde och då kommer gymnasieintagning.se bli vääldigt segt. Så ska östra gymnasiet eller kunskapsgymnasiet i globen bli mitt första? Jag tror att jag kommer passa in och trivas bättre i globen men jag vill veerkligen läsa beteendevetenskap. Får fundera vidare på det..

Kommentarer
Postat av: Malin

Beteende ska vara hemskt jobbigt och mycket plugg men kul! KG globen är en bra skola, jag trivs som fisken i vattnet :D

2008-02-06 @ 19:46:12
Postat av: jennifer

nej men jag tror att det är kul, är mkt intresserad av det :) okejs, har hört det min syster går även där sam-ekonomi, vilket år och linje går du?


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback