What goes around comes around

Hejhej, hoppas att allt är bra med er. Med mig är det lite sådär, min hosta sitter fortfarande i och det är mycket att tänka på just nu. Jag måste ta upp en gång för alla hur otroligt onödigt en del personer i våran klass beter sig. Vi sitter alltså i matsalen vid ett runt bord precis brevid killarna i klassen. Så kommer anna-lena och sätter sig med oss. Sen skrattar alla vid bordet brevid och det visar sig att den ena killen har geggat med potatismos, vatten och korv i ett glas(?) och då säger såklart anna-lena till att han ska gå och lämna det och då ställer han det på vårat bord. Anna-lena blir lite smått sur och säger till honom då häller han den där otroligt äckliga geggan över isabelles tallrik och både anna-lena(som säger; nu går vi till rektorn) och alla andra vid vårat bord blir såklart otroligt irreterade och elin t.o.m skrek lite åt honom. Sen tar vi helt enkelt våra tallrikar och drar.

Jag menar vem håller på sådär? Och sedan så försöker dem provocera oss(mig, amanda, sara) genom att ifråga sätta varför vi är med elin&isabelle. Vill dem istället att vi ska vara deras kompisar? Men varför då? Dem pratar så mycket skit bakom allas(!) ryggar och sen förväntar dem sig att man ska vara deras vän. ha ha! Jag säger bara What goes around comes around!

Kommentarer
Postat av: i

jag ÄLSKAR dig. vet du det? känn dig speciell, för dem jag gillar är jävligt få just nu.

2008-02-04 @ 16:56:52
Postat av: e

håller stenhårt med issa, ni ska veta hur mycket ert stöd betyder(jemp mand lj) förhoppningsvis är allt över snart..
älskar er!!

2008-02-04 @ 17:51:35

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback