Dag ut och dag in

Hejdär!

Kan dagarna gå segare? Man vaknar runt tolv, går upp, äter frukost, tittar lite på tv and then what? Jag kommer spricka snart, jag har absolut ingenting att göra och att snön vräker ner gör det inte bättre precis. Den här sista helgen måste jag göra någonting roligt i alla fall :) Sen på Lördag kommer amanda hem och bara det är ju roligt :D Ska bli kul att ge henne hennes presenter. Jag drömde att hon hade kommit hem och att jag gav dem till henne men hon gillade dem inte, får hoppas på att det inte händer.

Så alltså det ända vettiga jag har gjort idag är läst, har läst ynka 50sidor och måste läsa ännu mer snart. Jag funderar lite på det här med bloggen och om jag ska vara ärlig så har jag tröttnat lite, känner ingen lust längre att blogga. Den där lusten att tycka att det var roligt att skriva flera inlägg om dagen är inte densamma. Så vad ska jag göra? Får se.. Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: anna

har du något tips på hur man kan få tjockare hår? produkter och annat :)

2008-01-03 @ 19:42:03
Postat av: JENNIFER

anna, menar du mer volym eller
"att det växer mer hår" tjockare? Jag vet inte hur ditt hår ska växa och bli tjockare, jag hade väldigt tunt hår förut men efter att jag klippte upp det ganska mycket så fick det mer volym så det är ett tips jag har. Annars kan du fråga din frisör om bra produkter och så :)

Postat av: Anonym

ååh vart har du köpt den tröjan ? :)

2008-01-03 @ 23:40:55
Postat av: caroline

NEJ SLUTA INTE BLOGGA!! din blogg är as bra ;D btw as snygg tröja vart köpte du den?

2008-01-04 @ 00:22:13
Postat av: JENNIFER

anonym , MONKI men det är en adidas tröja :)
**
caroline , vad snällt av dig men vi får se :) som jag sa jag köpte den på MONKI men det är adidas :)

2008-01-04 @ 00:42:21
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: caroline

och typ hur mkt kosta den?asså har du köpt den typ nu?;)

2008-01-04 @ 02:53:47
Postat av: JENNIFER

caroline , jag köpte den nu i veckan i skärholmen det var 50% rabatt så jag fick betala 400kr :)

2008-01-04 @ 12:57:53
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: Anonym

NEJ DU FÅR VERKLIGEN INTE SLUTA BLOGGA! då dör jag. din blogg är så jävla bäst jennifer! men om du nu iallafall skulle sluta..så ha bara en pause och typ radera din blogg eller nått. och sen efter typ tre veckor så kan du starta den på nytt eftersom du endå har tagit bort dina gamla inlägg så kan det ju inte göra nått. fast helst av allt så ska du verkligen INTE SLUTA BLOGGA! det här är fanimej den bästa bloggen jag läst. du är riktigt skicklig på att skriva. jag älskar ditt spontana jag och så måste jag få säga att du är skit söt.

2008-01-04 @ 20:48:11
Postat av: JENNIFER

anonym; oj tack så jätte mycket, roligt att i alla fall någon gillar min blogg. Det är sånt här jag behöver höra då och då. Eftersom att jag inte är så speciellt "känd" här i blogg världen så hör jag inte mycket av det. Dem mer kända bloggerskorna får ju mycket fler kommentarer, sånna kommentarer som får än att fatta att ens blogg betyder någonting. Jag ska fundera vidare och ser hur det blir :) Ha det bäst!

2008-01-04 @ 21:15:16
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: Anonym

haha okej. bra att du tar åt dig av vad jag skriver för jag menar det verkligen. ha det bäst du med!

2008-01-05 @ 00:34:44
Postat av: JENNIFER

anonym; okej, tack så mycket :)

2008-01-05 @ 00:38:48
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback