Egypten08 bilder

Det blev inte precis en "prova på dag" på östra gymn. det var mer att man fick se alla lokaler och så, men det har jag ju redan sett? Ingen av oss hade någon som helst lust att åka tillbaka till skolan så vi åkte hem till amanda där vi tittade på film, åt lite snacks och lite annat. Jag har nu laddat in alla bilder till dator från pappas kamera vilken vi tog alla bilder med. Lägger upp lite smått och gott :) Imorgon blir det skola igen efter en veckas ledighet och jag ser inte fram emot att komma tillbaka med tanken på allt jag har hört om det som har hänt .. Här kommer bilderna i alla fall. Jag älskar den första bilden på solnedgången som jag har tagit, tänk att det där var det man fick se varje dag innan man gick ut på stan och åt. Det var otroligt fint :)



Fick låna amandas oc box, säsong tre, så jag ska ta och titta lite på den (a)

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback