Finally!

Så nu var jag äntligen klar med alla Optik frågor jag har skrivit in dem på datorn och nu ligger det ett litet häfte framför mig med texten Instuderingsfrågor skriven på framsidan. Jag ska ta med mig det till Egypten så att jag enkelt kan ligga och plugga där. Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, det vanliga antar jag. Är med mandy & co eller nått :)Är jätte sugen på god mat just nu, kungshallen mat eller något liknande. När jag säger kungshallen mat så är det nog bara en person som förstår vad jag menar, sara, våran speciella sak. Vi brukar ofta äta där när vi är i stan och är hungriga och då blir det oftast någon sorts kyckling, muuumsie :)

Ska säga att det gick bra hos tandläkaren, det gick ovanligt fort. Jag tror att jag börjar vänja mig vid det här, konstigt nog. Min tandläkare som jag har nu är så otroligt snäll. När jag låg där i tandläkarstolen med munnen vidöppen och huvudet lutat bakot så kom jag att tänka på en fråga nämligen "varför har man tandläkarskräck?" Anledningen till varför jag har det lite är för att jag tycker att det är så fruktansvärt obehagligt när dem borrar, speciellt med den grova/stora borren. Jag kan tänka mig att dem som har lagat mycket under sitt liv har tandläkarskräck, eller att det kan vara anledningen. Jag tror att det är min anledning också, för ända sen jag har varit liten så har jag haft små problem med mina tänder vet inte vad det beror på.

Har ni tandläkarskräck? Varför/varför inte?

Kommentarer
Postat av: louise

nej jag har inte det ;) men de e väl bara för att jag bara går dit ibland och så tittar dom, och jag har aldrig haft ett hål, så det är inget skraj dom gör med min mun :)

2008-01-18 @ 19:54:38
Postat av: KIDABOUCHE.BLOGG.SE

har inte det. aldrig haft hål i tänderna men man är ju alltid lite rädd ska jag väl erkänna. men inte så mycket :)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback