Förkylning

Åkte på en förkylning för några dagar sen och den håller i fortfarande, usch säger jag bara. Jag hostar och nyser och allt där i mellan. Har ni någongång flygit när ni är förkylda? Det är inte kul. Fick ett medelande om att min sång inte blir av idag för att min lärare är sjuk och det var ju bra för jag är också sjuk, skulle inte vara så roligt att sjunga med det här. Jag ska snart gå till bussen för jag, amanda och sara ska till östra gymn. på öppet hus/prova på dag. Vet inte riktigt vad vi ska göra men får se, det ska bli kul att få se lite mer av eleverna :)

jag älskar er, lämna mig aldrig <3
image1785

Ha en bra dag!
/jennifer

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer aldrig lämna dig, älskar dig mest!


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback