Fredag 11 januari

Hejsan,

Min dag startade inte så bra, jag gick upp runt kvart över sex och tänkte att jag kunde ligga kvar femton min. Då går mamma upp, in i badrummet och in i duschen, så jag fick vänta tills hon var klar. "Men då äter jag samtidigt" tänkte jag, så går jag och hämtar flingor. När jag är påväg tillbaka till mitt rum för att vänta ser jag min syrra som precis vaknat gå in i badrummet, och nu var klockan tjugo i. Skit också tänkte jag! Så lade jag mig i sängen och väntade på nästa. När klockan blivit hel blir det äntligen min tur. Snabbt in i duschen tänker jag. Så kan det gå med ett badrum och tre tjejer. Vi har ju två badrum men papi har det lilla.

Dagen idag blir nog ganska så lugn, vi ska titta på film och om man inte vill se början av filmen(för vi har tittat på halva) så kan man plugga lite fysik eller nått. Tror nog att jag kommer göra det? Får se. Bella&mandie ska till tumba gymn. så det blir bara jag & sara i skolan :) Kom precis på att lärarna inte är i skolan idag, då får jag prata med anna-lena på måndag då. Gud vad skönt lite mer än en vecka kvar tills värmen.

image1749

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback