Fredag 11 januari

Härligt med Fredag visst? Ikväll ska jag iväg och kolla på bio med Sara, vi ska se Eastern promises. Orkar inte bara sitta hemma och uggla idag och inte Sara heller. Dagen blev ganska chill idag, kom lite försent till skolan men det gjorde även måånga andra. Vi skulle titta på en film som vi redan har sett, jag isabelle och ejen satte oss utanför i soffan och "pluggade fysik", sen kom massa andra boys också. Vi slutade efter lunch och jag gick direkt hem och tog det lugnt. Råkade somna i soffan kanske en halvtimme var så himla trött. Ja sen har jag bara tittat på Oc och sånt. Ska snart fixa mig lite och byta om :)

image1750

Hoppas ni har en trevlig Fredag kväll!


Kommentarer
Postat av: Klara

heej, jag undrar om du har någon släkting som heter Jonathan Ruuska? :)

2008-01-11 @ 19:44:00
Postat av: jennifewr

klara; säger det för andra gången, nej det har jag inte :)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback