Happy new year!

GOTT NYTT ÅR!!

Jag hoppas att ni hade en trevlig kväll igår för det hade jag i alla fall. Den var ganska tråkig i början men blev roligare för jag var nämligen hemma hos sara & vi träffade bella en snabbis också. Tänkte ha en kort sammanfattning av mitt 2007!

Det här året har det hänt många nya saker som man har prövat på, speciellt på våren. Vårterminen av det här året var ganska känsloladdat för mig och jag hade inte precis min bästa period då, men jag blev starkare och växte så mycket. Av sina mistag tar man lärdom och bygger upp sig själv och blir starkare. Vårterminen var tuff både fysiskt och psykiskt. Min sommar var den bästa hittils och fick spendera 3 veckor av den med min bästa kompis utomlands i Malta. Det var en upplevelse jag aldrig kommer att glömma. Höstterminen har inte varit så speciell, en ny årskurs, ett steg uppåt. Nian. Jag har kämpat med mina betyg och plugget, då jag har haft mina bra momets och mina dåliga. Annars har höstterminen varit fylld med skratt, gråt, vänner och familj. Det här året har definitivt varit ett år att minnas även fast det inte började så bra.

Det kommande året ska jag kämpa gärnet för mina betyg, speciellt vårterminen då alla nationella prov är. En veckas semester kommer jag att ha då hela familj med vänner åker iväg till egypten. Jag ska hålla ögonen öppna för det jag inte vill ska hända och jag ska vara extra varsam när det gäller boys. Det här året ska jag även ha extra mycket skratt, gråt och glädje med mina vänner. Gott nytt år på er & jag hoppas att 08 kommer bli bäst för er alla :)


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback