Måndag 14 januari, kväll

Så nu har jag läst dagens beting i boken och ska fortsätta imorgon, men nu ska jag läsa två kapitel i en annan bok som jag fick av pappa om jag orkar idag. Jag är sjukt trött nu, men jag ska stanna upp ett tag till för jag måste se sex and the city som numera bara går på måndagar. Ska se två avsnitt av det. Imorgon har vi matte, mentorstid och idrott. Kort dag visst? Franska gruppen börjar halv elva och sen slutar hela dagen kvart i tre. Har bestämt mig för att hålla mig fokuserad vid mitt mål och köra på som bara den! Det är sista terminen och inte alls långt kvar. Vårat första svenska nationella har vi början av februari eller nått, v. 6 i alla fall. Våra nationella i matte kommer ligga runt v. 13-14 och runt v. 17 så dem är rätt sena :)

image1758
 
Jätta gammal bild på mig, ska titta på tv lite!

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Grattis! Adda min MSN ova för att få din nya design : )

Postat av: L i n d a . B l o m

Har inte fått någon förfrågan? Adda igen : )

2008-01-14 @ 22:33:05
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: L i n d a . B l o m

Nää : ) [email protected] ; )

2008-01-14 @ 23:03:42
URL: http://lindaslya.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback