Måndag 14 januari

Om en vecka åker vi. Min familj & min pappas jobbarkompis familj, hur skönt ska det inte bli? Fast har hört att det inte är så jätte varmt där just nu. Kanske runt 20 grader. Varmare än här men jag hoppas att det hinner bli lite varmare i alla fall :) Dagen har varit ganska seg och lektionerna har gått lite halvdant. Jag var jätte trött på alla lektioner och det kändes som att jag skulle somna. Jag har fått aldeles för lite sömn i helgen, men det kan jag ta igen imorgon för franska gruppen börjar nämligen 10.30 skönt va? Pratade med både Anna-lena och jonas idag, so provet görs om en vecka och jag fick Samhällebok så att jag kan plugga ordentligt, det är nog inte så stort prov men jag vill ha bra betyg :) No provet kommer jag däremot göra på Onsdagen v.5 alltså bara två dagar efter alla andra. Anna-lena trodde att det var bättre om jag fick det gjort innan så att jag inte behövde plugga i Egypten, men I don't mind jag ska ha bra betyg på det här provet.

Nu ska jag sätta mig i köket och göra allt som står på listan, måste prioritera rätt nu. Jag måste göra det som ska lämnas in snarast alltså och inte det som är lättast att göra. Så då står alltså Svenskan överst på min lista, suck! Men jag måste verkligen läsa ut boken och skriva uppsatsen, jag börjar alltså med att läsa.

image1757

Nån mer än jag som saknar sommaren?

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback