Måndag 21 januari

Såg precis att mamma hade köpt hem tre st av min absoluta favorit pizza, nämligen grandiosa pan pizza. Den är suuuuper god, ni bara måste smaka den. Det är som vanlig grandiosa pizza fast extra tjock. Helt klart den godaste pizzan som finns. Jag har packat ner det mesta i min resväska nu tror jag. Ska checka en gång till sen. Jag ska alltså åka till Egypten i en vecka, till Sharm el Sheik där jag och min familj ska bo tillsammans med min pappas jobbarkompis familj(fast dem bor i en egen lägenhet då) vi ska bo på Hilton hotell, det är inga hotell rum utan mer som lägenheter så vi kommer ha allt från mikro, spis till satellit tv och hårfön. Det finns så mycket att göra som hotellet har för sina gäster bl.a. jacuzzi, uppvärmspool, volleyboll plan, livsmedels butik och ett vattenland. Jag tror inte att jag kommer blogga någonting under resans gång, faktiskt. Men men det är bara en vecka, har ni nått att se fram emot ;d

  

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback