Måndag 7 januari

Ja så har det gått ännu en dag. 7 januari, dem flesta började skolan idag eller börjar imorgon. Min skola börjar på Onsdag, lite udda ;d Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu och typ två timmar frammåt? Jag ska nämligen vänta på amanda som ska fixa sig och allt, sen ska vi typ ses. Vi ska försöka fixa någonting kul till ikväll, men som vanligt kommer det väl skita sig?

Skola igen då på Onsdag, känns riktigt tungt för den här terminen hänger allting på. Jag måste välja linje, gymnasium skolor, nationella proven osv. Sedan är det några öppet hur snart också på gymnasium. Jag ska försöka ge gärnet så mycket som möjligt för jag vet att jag kan.

image1729


Kommentarer
Postat av: Anonym

nödvändig bild? asså please...

2008-01-10 @ 17:00:36
Postat av: jennifewr

anonym; ja kan inte förstå varför inte? :)

Postat av: kim

hahaha! så löjligt.
varför äns sätta ut den? snälla jennifer, väx upp!

2008-01-12 @ 15:58:10

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback