Mandie är hemma nu :)

Wihiiue nu har syster kommit hem! :) Vi ska se imorgon, vet inte vad vi ska göra precis men bara vi ses! Ganska tidigt hoppas jag för jag kan knappt vänta. Har precis kollat lite bilder på några tjejer som gick i min förra skola, dem ser ganska anorlunda ut men det är kul att se :) Resten av familjen sitter och tittar på Sagan om de två tornen, är inte så stort fan av dem där filmerna så here i am. Min mage känns helt uppstoppad, har nog ätit lite för mycket godis. Sista helgen nu innan skolan, men jag har ju fortfarande måndag&tisdag på mig att ta det lugnt. Ha en trevlig lördag kväll.

image1727

Kommentarer
Postat av: petra

har du nån släkting som heter jonathan ruuska som bor i tumba?

2008-01-05 @ 21:15:15
Postat av: JENNIFER

petra; nepp inte vad jag vet :)

Postat av: petra

aha vilken tur för dig då för han dog idag!

2008-01-05 @ 22:56:50
Postat av: Anonym

rip jonathan ruuska

2008-01-06 @ 09:12:33

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback