Mandy kommer hem idag :')

Det här är nog tredje dagen i rad som jag har ont i magen, usch. När jag sitter eller ligger ner går det bort men så fort jag går upp så gör det ont. I can't take this any more. Jag har tagit alvedon men det hjälper inte alls. Jag ställde min klocka på nio så då vaknade jag, men jag kände att min kropp inte alls var redo att gå upp ännu så jag sov vidare till tolv. Jag har precis tvättat ansiktet med ansiktsvatten och sköljt det och ansiktskräm osv. Mitt ansikte är ganska lent förrutom ett ställe där jag har små prickar som inte syns men känns, irreterande.

Mamma åkte iväg till sin kompis medan jag sov och hon kommer antagligen handla då, oh man! Jag får tvinga henne att vi åker till IKEA och nån foto affär och framkallar mina bilder (a) Jag tänkte i alla fall ta en varm och skön dusch nu måste få bort b.u.s lukten på benen. Igår bastade jag och gud så skönt, man känner sig så fräsch när man kommer ut sen. Så smörjer jag in mig med en jätte bra lotion, Oliv naturell, den luktar jätte gott :) Ha en bra förmiddag! Och juste MANDY KOMMER HEM IDAG!!! :D längtar så :')

gammal bild från i somras vid solbryggan när vi åkte runt med min moppe.
image1726

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jättefin bild:) Men du passar mycket bättre i brunt hår:) Även om blondt också var fint:)

Postat av: JENNIFER

emilia; tack :) ja det tycker jag med

2008-01-05 @ 19:56:22
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback