Måste sova nu

Mina sena kvällar och sena mornar börjar bli en vana. Jag kommer känna mig så trött & sliten när skolan börjar då man måste gå upp vid 7-8 tiden, jag måste lägga mig lite tidigare och vakna tidigare. Jag ska försöka gå upp lite tidigare imorgon för jag tror att min mamma har planerat att åka iväg och handla, ska se med henne och då måste jag upp tidigt. Jag ska se om vi kanske kan framkalla och köpa ramar till mina bilder så att jag kan få upp dem på min vägg bredvid min andra tavla som börjar känna sig lite ensam (a) Har äntligen valt ut 4st av mina bilder, jag är inte helt säker på att alla kommer matcha med varandra, men jag framkallar dem och ser sen hur det ser ut. Annars får några hänga någon annanstans, men jag måste ha tavlor mitt rum skriker efter det.

Juste jag gjorde om lite i bloggen, men det är inte tillfälligt. Ska göra om det så snart som möjligt :) Nu ska jag i alla fall sova för jag är döö trött. Godnatt!

you just gotta love him, I mean look at his body!
image1725

Kommentarer
Postat av: Emilia

Han är sjuukt het:)!

Postat av: evelina

asså gud vad fin header du har hela tiden kan inte du fixa min ?

2008-01-05 @ 13:42:17
Postat av: jennifewr

emilia; ja såå snygg :)
***
evelina; tack så mkt. har inte tid för tilfället :)

2008-01-07 @ 14:58:08
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback