Nu är man trött!

Oj vad trött jag är, för några dagar sen var jag riktigt pigg vid den här tiden men nu är jag dödstrött. Ska plocka bort lite saker från min säng och bara lägga mig ner och mysa. När vi ändå pratar om sängen, haha, så måste jag bara ta upp en sak som vi satt och diskuterade i skolan. Vi pratade om vad man sov i. Isabelle sa att hon sov i mjukisbyxor och tjocktröja, några killar sov nakna och några med kallingar. Själv så sover jag bara med trosor(if anyone care), när jag var mindre sov jag alltid i pyjamaser. Trivs inte med för mycket och inte heller för lite kläder. Jag älskar min säng :) Den är så mysig och på morgonen vill man helt enkelt inte lämna den.

Okej nog pratat om min säng. Jag och Sara såg då Eastern promises, tyckte att filmen var ganska seg och inte alls intressant eller spännande. Ganska tråkig faktiskt. Dem sista 30 minutrarna satt jag och lyssnade på låg musik, har aldrig gjort det förrut. Tycker att det var ganska skönt, om man har lugn musik då. Nej nu måste jag verkligen sova innan jag slocknar framför datorn. Imorgon på dagen blir det chill och planering för på kvällen ska jag träffa kompisar och vi ska ha kul, det var som sagt ett tag sen :) wiie



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: michela

svar : jaa är jättefint här. jag är i hauy yang , vet inte om stavningen är helt rätt men något sånt :)

Postat av: Anonym

om du bara sover i trosor, så är väl de ganska lite kläder? ;P

2008-01-12 @ 13:47:17
Postat av: sara

haha fan vad hemsk bild ^^

2008-01-12 @ 13:55:26
URL: http://saraaw.blogg.se
Postat av: michela

svar : jasså va trevligt :) kan verkligen rekomendera det här stället om man inte vill ha storstad utan bara ha chillsemester typ :)

2008-01-12 @ 14:32:32
URL: http://mikis.blogg.se
Postat av: jennifewr

anonym; ja men jag menar att jag inte trivs med att sova naken ;)
***
sara; nej då sötnos :)
***
michela; okejs :)

2008-01-12 @ 16:54:25
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: Anonym

jag sover också bara i trosor, ucsh det är verkligen oskönt att sova i nattlinne. håller helt enkelt med dig.

2008-01-13 @ 12:11:33

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback