Onsdag 16 januari

Idag var det skridskoåkning som gällde i Tumba ishus. Fast först åkte jag och sara till tumba gymn. för att kolla in Nv.programmet. Våran buss var lite sen så läraren kom aldrig, därför ringde vi SYV som ringde henne och vi kom till rätt lektion :) Vi var med på kemi & Sv lektion sen gick vi till Mc donalds och åt. När klassen kom till tumba så gick vi till ishuset och började åka, även fast man inte är så super duktig så var det grymt kul :) Sara som inte åkte skridskor gick runt och tog bilder på några från klassen medans jag och amanda åkte. Ska se vad hon har tagit för bilder och lägger upp dem här ;) Nu ska jag ta någonting att äta sen ska jag sätta mig vid tvn. Ikväll ska jag och familjen åka och ta vaccinations spruta och sen är det öppet hus.

image1763


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback