Onsdag 16 januari

Har precis satt mig här efter ett tags pluggande av Samhällsekonomi. Min middag blev ganska sen eftersom att jag var på öppet hus i Östra gymnasiet. Jag måste bara säga att damn det var fräsch! Tycker att skolan verkar jätte bra och den var skit fin. Jag ska dit den 30e januari igen för att gå på som dem kallar det öppet hus och då kommer man på skoltid så ser man eleverna och så. Jag är väldigt säker nu känner jag, ska kolla lite mer på östra men annars blir det säkert mitt förstahandsval Naturvetenskapsprogrammet med inriktning beteendevetenska, alltså psykologi och sånt som verkar jätte intressant :) Amanda ringde nu så jag ska prata med henne.


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback