Onsdag 9 januari

Godmorgon, Ska gå till skolan om ca 20min. Ja vad ska man säga? Skola igen då helt enkelt. Jag saknar just nu en kalender eftersom att min förra endast var för år 07. Pappa kunde fixa en från jobbet tror jag, men dem hade inte fått in dem ännu. Jag behöver senast en den här veckan, blir tokig om jag inte har kalender allt känns så rörigt då. Jag lägger upp bilder sen på det jag har på mig idag. Har inte så mycket mer att skriva, men återkommer efter skolan.

ojojoj snacka om att den här bilden är gammal ..
image1744

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha var det du som hade " if you love life, show it!" först eller http://sophei.blogg.se/ :) ?

2008-01-09 @ 16:56:14
Postat av: jennifewr

anonym, jag vet inte har aldrig läst sophei.blogg.se förrut ;)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback