Skola igen på Onsdag

Nu blev det såhär igen, sen kväll framför tvn. Jag glömde totalt bort att skolan börjar på Onsdag. Så ska jag försöka gå och lägga mig runt elva imorgon? Jo tjena lycka till. Känns lite jobbigt att gå tillbaka till skolan faktiskt, men jag väntar mig ett nytt spännande skolår & utanför skolan. Tror att det här året kan bli ganska spännande, det finns mycket saker att lära. Det kommer visa sig vilka som verkligen är äkta vänner och om dem verkligen stannar? Nej jag ska inte skriva för mycket nu, jag får låta tankarna stanna i mitt huvud endast. Eftersom att jag inte känner mig sådär jätte trött så ska jag försöka läsa några sidor i min bok.

Imorgon ska jag förmodligen vara med mina kompisar :) Ska se om alla kan imorgon.

gammal bild på mig, mer än ett år gammal.
image1733

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback