Skolstart

Så var skolan igång igen. Precis när jag tänkte att jag verkligen behövde en kalender så kommer mamma med en fin grön (a) Lärarna har varit lite extra snälla den här terminen och denna vecka börjar ganska mjukt tror jag. Idag slutade vi halv tolv, imorgon går vi till fem i två och på fredag ska vi titta på film hela dagen :) I helgen blir det nått roligt hoppas jag, ska planera någonting med girlsen. Tittade precis på reprisen av Victoria's secret fashion show, tycker att dem flesta modellerna är jätte fina. Speciellt Alessandra Ambrosio, hon är en favorit.



dagens klädval;
- svart linne, h&m
- svart&guldig tröja, adidas
- blåa jeans, g-star
- chanel halsband
- pilgrim armband

- Svart jacka, everest(mandys)
- Blå väska, longchamp


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback