Skriv skriv skriv!

Jag tittade i min statistik för första gången på typ.. en månad? Inte vet jag, men det var länge sen i alla fall. Då ser image1761jag att den har ökat ganska mycket jag är uppe i hela 188 unika besökare och tro mig det är mycket för att vara min blogg. Är inte så mycket intresserad för att få många läsare faktiskt, jag var nog det förrut men inte längre. Jag skriver av den anledning att jag tycker att det är kul och många andra tycker det och uppskattar bloggen.

Jag bryr mig inte så mycket om hur många läsare det är, det är sant, men jag vill fortsätta peppa er att kommentera. Jag vet att jag själv är dålig på att kommentera andras bloggar men jag ska bli bättre :) Så fortsätt kommentera gott folk. Jag vill också säga att ni är alltid tillåtna att fråga på vadsomhelst, om ni behöver hjälp eller om det är nått ni vill veta. Så nu tänkte jag ha en frågestund, det är alltid roligt att svara på era frågor. Så skriv nu allt ni undrar och det behöver inte bara vara om mig. Alla nya läsare ni får också skriva. Skriv, skriv skriv!



Kommentarer
Postat av: michela

svar ; haha shit , säger det att apor är inte att leka med ;)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback