Söndag 13 januari

Hejhej

Sitter och försöker borsta igenom mitt hår, men det verkar ganska omöjligt just nu eftersom att min syrra satt och tuperade hela mitt hår medans jag sov på soffan. Så nu ser mitt hår ut som ett skatbo. Tänkte gå och lägga mig för jag är sjuukt trött. Sov runt 4 timmar i natt, not good man! Igårkväll var jag med sara. Vi träffade bella, tintin och mandy ett tag och vi gjorde väl ingenting speciellt :) Annars så gjorde vi ingenting speciellt igår. Imorgon tror jag att vi börjar tio över nio om jag inte minns fel. Jag har nämligen inget schema och dem har inte lagt upp det på hemsidan ännu. Så jag går upp runt halv åtta imorgon.

Nått annat som händer i veckan? Måste prata med alla lärare så att jag inte kommer efter så mycket när jag är i Egypten. På Onsdag ska vi åka skridskor med skolan i Tumba, på öppet hus i östra gymnasiet och ta vaccinations spruta. Annars är blir det plugg i veckan, inte så stressande plugg hoppas jag. Jo juste vi i franskan börjar 10.30 på tisdag eftersom att våran lärare inte kommer vara där, man måste bara ha gjort några övningar i boken tills nästa lektion.

Godnatt.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback