Söndag 20 januari, kväll

Jag har egentligen inte ork att skriva någonting men nu gör jag det i alla fall. Min hjärna verkar ha gjort sitt för dagen, jag får nämligen inte fram ett enda ord när jag ska färdigställa min bok analys och bara skriva sammanfattningen. Den måste jag lämna in imorgon så det känns lite tufft. Imorgon har jag även prov i Sammhällsekonomi och jodå känner mig hyfffsat redo. I fredags var jag med amanda, bella, yajja, alex, dennis och oscar. Vi hade väl rätt så kul, gjorde ingenting speciellt men jodå hyffsat kul ändå. Sen åkte jag hem till sara och sov där. Dagen efter åkte jag, mamma och syrran iväg och handlade det som behövdes inför egypten resan och så. Åker ju på tisdag. Någonting som jag har problem med är att vi alltid åker så tidigt. Vårat plan går nämligen klockan sju och enligt mina föräldrar så måste vi åka runt fyra vilket betyder att jag måste gå upp vääldigt tidigt, vad är meningen med att gå och lägga sig egentligen då?


hotellet som vi ska bo på

Nej jag måste verkligen få min bok analys klar nu, sen lägger jag mig i sängen framför tvn eller nått och ringer mandy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du åka utomlands? :)

2008-01-21 @ 12:54:23
Postat av: jennifewr

till egypten :)

Postat av: Anonym

ååh vad härligt, vill också dit! haru vart där förut? :)

2008-01-21 @ 17:09:24

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback