Söndag 6 jan

Godmorgon!

Eller ja nästan morgon, jag vaknade runt elva av att mandie ringde mig men jag var nästan vaken då. Igårkväll somnade jag inte förrens runt två fast jag la mig ett. Jag kunde helt enkelt inte somna, jag var helt klarvaken och pigg. Vad gör man då? Jo man ligger i sängen en timme och försöker tvinga sig själv till att somna. Idag ska jag träffa amanda :D :D Jag ska hem till henne först för hennes farmor kommer dit och hon måste vara där ett tag och ja vara lite med sin farmor. Sen så går vi väl ut eller nått, och gör vaddå? hm bra fråga, men jag har ingen aning.

Bara tre dagar kvar tills skolan börjar och jag har ca 200 sidor att läsa i två olika böcker. Min magont ja den är ännu värre nu för det blir inte alls bättre av att jag sitter eller ligger ner, j*vla mensvärk. hate it! Nu ska jag i alla fall äta lite, later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när börjar ni egentligen? :O

2008-01-06 @ 13:50:59
Postat av: JENNIFER

anonym; vi börjar på onsdag :)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback