Söndag 6 jan

Hejhej!

Kom precis innanför dörren och usch vad kallt det är ute säger jag bara. Eller ja, hade på mig mina vinterskor från förra vintern och dem är ju inget annat än skit. Jag fick veta att jag köpte dem på skopunkten, hur bra är deras kvalitet? Efter att jag hade varit ute i ca 5min så var det iskallt och blött om mina fötter. Jag måste bara ha ett par nya vinterskor om det ska fortsätta snöa. Jag vet att det är ganska tight i plånboken just nu för mina föräldrar eftersom att hela resan till Egypten och allt annat just nu blivit ganska dyrt. Jag bara hatar att frysa om fötterna!

Träffade mandy runt ett kanske och guud så kul det var att se henne, min älskade syster :) Vi vandrade hem till henne efter att hon mött mig ute. Hon fick sin present först och sen fick jag hennes. Jag fick ett chanel halsband(super sött), lancome läppglans som jag verkligen behövde, två par söta svampbob björn borg trosor(lite på skämt) och en blå longchamp väska. Tack för allt mandy, jätte snällt :)

Jag är så trött på vintern & kylan, men snaart får jag komma iväg till värmen. Lite mer än två veckor kvar tills Egypten och jag längtar såå! Jag ska steka bredvid den uppvärmda poolen och ligga och njuta i jacuzzin. Nu ska jag göra en kopp te och sen ta en varm dusch!


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback