Tävling

Godmorgon!

Klickade in på en sida som heter JOLICIOUS och det är en söt tjej som har en tävling där man kan vinna presentkort på kicks och en hemlighet :) Om du också vill vara med och tävla
klicka här! Du hinner för tävlingen slutar inte förrens klockan 20.00 idag.

Nu är det meningen att jag ska skriva varför jag tycker att jag ska vinna. Jag vet att det är ganska många med som tävlar men min anledning är nog för att det kan vara kul att vinna någonting, jag har aldrig varit med i liknande tävling, men oftast så vinner jag inte. Jag tycker att det är väldigt roligt att någon tar ett initiativ och skapar en tävling :) Någon annan anledning kan väl vara för att jag behöver pengarna speciellt på kicks, vi tjejer är ju lite beroende av smink vissa av oss och det är alltid någonting man behöver. Jag tycker jag att det är roligt att vinna även om det är en liten sak :) Jag tycker om att få saker lika mycket som att ge så ngn gång ska jag också ha en tävling precis som du, så jag får bara hoppas på det bästa :)

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback