Tisdag 15 januari

Kom hem från skolan för ett tag sen och ska precis sätta mig vid tvn och titta på Oc. Lite update, det händer ganska mycket imorgon känns det som. På förmiddagen ska jag&sara på prova på dag på Tumba gymnasium Nv-nv, bara för att se hur det är på en lektion och så, vill annars inte gå på tumba gymn. Efter det äter vi antagligen där eller så går vi till Mcdonalds eller nått :) Runt tolv kommer klassen till Tumba för att vi ska åka skridskor. Sen blir det till att åka hem direkt, när mamma&pappa kommer hem ska vi till hammarby och ta vaccinations spruta och efter det så ska vi till öppet hus på Östra gymnasiet. Blev det rörigt nu? Det blev det för mig i alla fall. Jag ska titta på Oc nu :)



Jag vill ha en Ipod Classic 80GB Black, som kostar 2 290:- På den kan man lyssna på musik&se på video :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

min lillasyrra har den men köpte den för 1400 kr? hmm...

2008-01-15 @ 17:13:43

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback