Tisdag 8 januari

Godmorgon! Skola imorgon då. Vet inte riktigt hur jag känner för det, såklart jobbigt med det fullpackade schemat och ens sociala liv totalt försvinner. Vårterminen är ändå kortare än hösterminen, även med tanken på att vi har två lov. Jag vet ändå inte vad jag har att tänka om det hår året liksom, hur det kommer bli. Jag vet fortfarande att många förändringar kommer ske på saker likaså människor. Ska ta en varm dusch snart och börja fixa mig lite, Have a nice day!


har du någonsin vaknat mitt i natten av att tårarna bara rinner?
& man tänker efter en stund innan man försöker fånga andan
sen inser man att man precis drömt de värsta som skulle
kunna hända en själv, att man förlora den man älskar


saknar sommaren 07 ..


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback