Tisdag 8 januari

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. På sistonde har jag haft så himla mycket på tankarna, men inte riktigt någon som jag känner att jag kan prata med. Just nu i alla fall.. Jag kommer ihåg Samantha från top model säsong 8 och jag citerar "det är otroligt hur man kan känna sig så ensam när man är omringad med folk" Jag förstår precis hur hon menar. Jag kan känna samma sak ibland. Kanske inte på sättet som hon menar. Jag tänker på samma sak hela tiden. Att det känns ensamt och att man ibland bara vill ha någon att vara med någon att dela allt med nån som är ärlig mot en, då menar jag en kille. Det klart att man tänker hela tiden, jo men det klart att tiden kommer snart. Men ibland tappar jag ärligt hoppet och bara tänker ja men när? Jag får säga samma sak som alltid, den dagen kommer helt enkelt. Jag antar att jag kan vara lite kräsen ibland men.. nej det var ingenting ska bara sluta skriva nu :)

Dem som har följt The oc från början känner igen den här videon, jag tycker att det är så sorgligt. Det är så synd om Seth och alla andra också.


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback