Torsdag 10 januari

Mina morgon rutiner börjar fungera nu precis som dem ska, ska försöka hålla kvar dem också. Förra året hade jag inga som helst rutiner utan jag sov så länge som möjligt sen gick jag upp, fixade mig och gick till skolan, alltså ingen frukost  = not good. Idag gick jag upp runt kvart i sju men kom inte in i duschen förrens fem i. Mamma stod och segade i badrummet. Idag blir det en vanlig dag efter schemat och första lektionen är No. Jag och amanda hamnade i samma grupp, grupp 2, ink. killar från A&B vilket betyder att A+B= stööök på hög nivå. Jag vet att vissa lektioner inte alls kommer att fungera. Jag måste nog börja göra mig redo att gå till skolan, idag börjar vi 08.25

Det var väl ingen som missade att Lauren Conrad satt på första raden på Victoria's secret fashion show? Hon är så otroligt fin. Jag saknar Laguna beach och the hills, varför visar dem inte det igen? Jag tycker bara om Laguna Beach när hon är med, dem andra säsongerna är inte så bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon, hur ser din dag ut idag?
Ha det bra!

Postat av: Lovisa

snygg header!

2008-01-10 @ 08:22:28
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: jennifewr

anonym; godmorgon själv :) Skola till två sen hem och ta det lugnt.
Detsamma :)
***
lovisa; tack så mkt :)

2008-01-10 @ 20:34:09
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback