Torsdag 10 januari

Att ha lektioner efter ett schema kändes ganska bra :) Vissa i min klass tjaffsade väldigt mycket idag, förvånad? Inte alls. Idag har jag haft 2 fysik lektioner, franska, so och hälsa. Fick reda på att jag ska göra vårat kommande So prov om en vecka, alltså en vecka innan alla andra. Sen kom jag på att jag även är borta när vi har vårat Fysik prov, som alltså är det ända Fysik arbetet som vi kommer ha den här terminen, alltså hänger mitt Fysik betyg på det provet. Ska jag då få en vecka kortare tid på mig? Ska i alla fall prata med anna-lena imorgon och se hur det blir med allting :) Alltså anledningen är då för att jag ska till Egypten v.4-5, usch hatar att ligga efter i skolan och skolarbeten men jag ska se till att jag har koll på det dom gör så jag måste prata med alla lärare :)

Har suttit och ritat hela kvällen fram tills nu. Det var ett tag sen kan man lugnt säga, känns ganska behövt eftersom att vi har bild den här terminen. Jag har ritat på kanske 6-7 papper även från igår. Ska satsa allt på både musik&bild den här terminen eftersom att jag har en aning talang i båda dem ämnena ;)

Ska börja avrunda nu, ska till tvn och se om det finns nått bra på tv.


jag saknar The hills. visa det igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men seriöst det är ju inte skolans fel att du har råd o åka på semester mitt i terminen.. tycker du gott kan göra provet. det visar bara att du lyckades lära dig så pass mycket på kort tid! :)

2008-01-10 @ 21:06:24
Postat av: yajja

jag saknar också the hills! hihi(a)

2008-01-10 @ 22:40:01
Postat av: jennifewr

anonym; vem har sagt att jag skyller på skolan? Jag sa bara att jag vill göra det efteråt och det är ett alternativ, har inte pratat med läraren ännu ju
:)
***
yajja; jao ;/


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback