Torsdag 17 januari, kväll

Tog en liten pause med läsningen, jag har inte många sidor kvar nu. I helgen blir det mycket plugg. Jag måste nämligen plugga på Samhällsekonomi eftersom att jag har prov på Måndag, göra en bokanalys, skriva upp instuderingsfrågorna till fysik provet så att jag bara kan ta med mig några papper till egypten och läsa frågor och svar där. Sen om jag hinner och orkar gör jag lite franska och matte. Det blir inom parentes. Jag ska snart gå tillbaka till läsandet men tänkte först svara på en kommentar som jag nyss fick :)

hej. du har typ sagt att man får fråga lite vad man vill här så nu skriver jag lite frågor (a)
- vad heter du på playahead?
- har du vart på elverket?
- vilken skola går du i?
- har du nån kille?
thaaha hoppas du orkar svara (:

självklart får du ställa frågor och självklart orkar jag svara :)
jjemps heter jag på playahead.se Och faktiskt sår har jag varit på elverket en gång, för läänge sen innan det blev kallat för "fjortisverket" eller whatever. Jag var iafl där en gång med mina kompisar och efter det , aldrig mer. Det var trångt och dålig musik så nej tack säger jag! Jag går i trädgårdsstadsskolan i Tullinge :) Nej jag har ingen kille för tillfället. Det var roligt med lite frågor.

Ni andra får också fråga på saker när ni vill, om det är nått ni vill veta alltså. Nu ska jag fortsätta läsa i min bok så att jag inte kommer i säng allt för sent.

Kommentarer
Postat av: hej anonym

thaha tack söt för att du orka svara (:

2008-01-18 @ 14:56:52
Postat av: Anonym

elverket suger verkligen

2008-01-18 @ 16:05:12
Postat av: becca

1. beccelux
2. jupps :)
3. ekillaskolan
4. aa (:

2008-01-27 @ 23:17:25

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback