Torsdag 17 januari

Imorgon är det Fredag äntligen och jag ska tyvär till tandläkaren på morgonen. Vilket gör att jag missar bilden och kanske lite NO. Allt beroende på hur lång tid det tar, men jag tror inte att det tar så lång tid för jag ska bara laga ett litet hål. Imorgon har vi musik för första gången och det ska bli jätte roligt :) Ser verkligen fram emot det. Jag pratade med SYV idag och det blir prova-på dag den 30e januari på Östra gymnasiet ska bli jätte kul att se alla elever och deras lektioner. Förut var jag lite sådär med att börja ny skola och så, det kändes lite osäkert. Men efter att ha varit i Östra gymn. på öppet hus så känns det som att jag passar där på något sett. Jag ska inte dra några slutsatser, jag ska se först hur lärarna är på lektionen och hur eleverna är. Annars så verkade det super bra, lärarna var jätte snälla och trevliga. Median förra året på Nv - beteendevetenskap låg på 267 poäng. Det är ganska mycket men jag tror att jag kan få lite mer poäng än det om jag bara vill. Jag hade 255 förra terminen och nu behöver jag bara flera mvg;n ;)

image1771

Jag ska sätta mig med näsan i fysik boken och svara på frågor. Har precis blivit klar med samhällsekonomin och jag ska bara öva in det under helgen :)

Kommentarer
Postat av: hej anonym

hej. du har typ sagt att man får fråga lite vad man vill här så nu skriver jag lite frågor (a)
vad heter du på playahead? har du vart på elverket?
vilken skola går du i? har du nån kille?
thaaha hoppas du orkar svara (:

2008-01-17 @ 22:57:27

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback